Tot 1GB gratis voor BASE prepaid klanten

BASE lanceert zijn vernieuwd prepaid aanbod: eenvoudiger en vooral met meer data! Wie voortaan een prepaid-kaart koopt kan maar liefst tot 1GB gratis mobiel internet krijgen. De nieuwe formule bevat bovendien ook meer extraatjes. Voortaan kies je zelf of je extra belminuten wil naar BASE of naar alle netwerken.

Meer data, daar staat BASE voor. De smartphone wordt steeds belangrijker. We staan er mee op en we gaan er mee slapen. En tussendoor gebruiken we allerlei applicaties die ons dagelijks leven vergemakkelijken.

Eerder dit jaar lanceerde BASE zijn nieuwe slogan ‘Go mobile’ en een vernieuwde postpaid portfolio met een focus op mobiele data. Nu trekt BASE die positionering door in zijn prepaid aanbod. Dat werd vernieuwd om aan de noden van de klanten te kunnen voldoen: eenvoudiger en met meer data!

Bij BASE kan de prepaid klant kiezen tussen drie verschillende opties om zijn SIM-kaart te herladen: €10, €15 of €20. Voor dit bedrag krijgt hij een krediet om te bellen, sms’en en surfen. Daarbovenop krijgt hij bij elke herlaadbeurt nog extra’s: gratis megabytes, gratis sms’jes én belminuten.

De klant kiest op voorhand of hij zijn gratis belminuten wil om naar alle netwerken te bellen of dat hij het aantal gratis belminuten wil verdubbelen om naar andere BASE-klanten te bellen: 30 MIN naar alle netwerken of 60 MIN naar BASE wanneer hij voor €10 herlaadt, 60 MIN naar alle netwerken of 120 MIN naar BASE wanneer hij voor €15 herlaadt, 120 MIN naar alle netwerken of 240 MIN naar BASE wanneer hij voor €20 herlaadt.

Bovendien krijgt hij tot 1GB (bij een herlading van €20) om gratis te surfen en echt mobiel te kunnen leven.

PREPAID IS NOG STEEDS BELANGRIJK

Vandaag moet prepaid meer en meer opboksen tegen de concurrentie van postpaid. Dit komt door de concurrentiële dynamiek in de postpaid markt en omdat veranderen van postpaid tariefplan vandaag veel eenvoudiger kan dan vroeger.

Nochtans zijn prepaid kaarten vandaag nog steeds goed voor 35% van de mobiele telecom markt in België. Prepaid blijft een belangrijk segment voor BASE. “Voor veel klanten is prepaid de ideale instapformule. 20% van onze postpaid activaties komt via prepaid-klanten.”, zegt CEO Jos Donvil.

Een prepaidkaart blijft bijvoorbeeld de ideale formule voor zij die graag het overzicht houden over hun verbruik, voor wie heel weinig verbruikt of voor wie zich tijdelijk een prepaidkaart aanschaft, bijvoorbeeld een expat/Erasmusstudent die maar voor enkele maanden in België blijft.

“In april lanceerde BASE zijn nieuwe postpaid portfolio waarin mobiele data een belangrijke rol spelen. BASE biedt tot 10 GB data aan. Vandaag werd het BASE prepaid aanbod aangepast en kunnen onze prepaid klanten eveneens genieten van een echt mobiel leven.”, zegt CEO Jos Donvil.