De BASE-abonnees mogen een weekend lang gratis mobiel internet testen

BASE ondersteunt voor de volle 100% het initiatief van de minister van Digitale Agenda Alexander De Croo, en van de telecomregulator BIPT, om het mobiele internet voor iedereen te promoten. Alle abonnees van BASE, JIM Mobile, Contact Mobile, Türk Telekom en Allo RTL krijgen daarom in het weekend van 3 en 4 oktober gratis en onbeperkt toegang tot dat netwerk. Voor wie deze ervaring wat langer wil doortrekken, lanceert BASE de promo "25 giga mobiel internet voor 10 euro". Deze promo geldt tot eind november. 

De dienstregeling van de NMBS raadplegen. De files op de kleine ring van Brussel of op de ring rond Antwerpen vermijden. Je krant lezen. Je nieuwste selfie met je gezin meteen op Facebook posten. De wijnkaart op restaurant vergelijken of zelfs van op afstand de binnentemperatuur in je woning regelen. Voor al die kleine dagelijkse dingetjes kan de Belg vandaag zijn smartphone gebruiken.

De voorbije drie jaar is het gebruik van mobiel internet in België meer dan verdriedubbeld. In 2015 gebruiken al zes Belgen op tien hun gsm om te surfen: ons land bereikt daarmee de Europese norm. Dit percentage verbergt echter twee realiteiten. Die van de ervaren gebruiker die zowat eender waar en wanneer op zijn schermpje zit te tokkelen. En die van andere gebruikers (vaak wat ouder en ietsje afgezonderd) die geen weet hebben van al die mogelijkheden van hun mobiele telefoon en die bang is voor zijn volgende maandelijkse factuur. Zij blijven verstoken van de toegevoegde waarde van al die beschikbare apps,.

75% van de 25- tot 30-jarigen binnen de grote familie van BASE-abonnees gebruikt haast dagelijks een mobiele internetverbinding. Dat percentage zakt echter tot 20% voor de leeftijdscategorie van 55 tot 60 jaar.  

48 UUR MOBIEL SURFEN ZONDER BEPERKING

Deze digitale kloof zou er niet mogen zijn. De toekomst is mobiel, dat staat voor ons als een paal boven water.  BASE steunt dan ook het initiatief van de minister van de Digitale Agenda Alexander De Croo en van de telecomregulator – het BIPT – om mobiel internet voor iedereen te promoten. 

Ondersteunen, dat betekent voor BASE zich resoluut achter de consument scharen. Alle (postpaid) BASE-abonnees mogen daarom tijdens het weekend van 3 en 4 oktober gratis proeven van een onbeperkte 'surf'-toegang. Dit aanbod geldt ook voor de abonnees van Jim Mobile, Contact Mobile, Allo RTL en TTM.

"Dat weekend moet aan al onze abonnees de kans geven om 48 uur lang de nu al concrete mogelijkheden van het mobiele internet te testen, zonder zich om het verbruik te moeten bekommeren.", stelt Jos Donvil, CEO van BASE.  

25 GIGA VOOR 10 EURO

Voor de abonnee die het mobiel internet weekend niet wil afwachten, of die de ervaring langer wil voortzetten, wordt het weekend met gratis toegang tot het mobiele internet gekoppeld aan een promotie zoals nooit eerder werd vertoond op de Belgische mobiele markt. De BASE-postpaidklant die dat wenst, kan vanaf vandaag – voor amper 10 euro – 25 giga mobiel internet krijgen, weliswaar te verbruiken in België. Deze promotie is een optie op het abonnement. Ze geldt de hele maand oktober en de 25 giga zijn te gebruiken tot 30 november.

Onze klanten met een prepaidkaart worden niet vergeten! Zij krijgen in oktober een giga extra aan data aangeboden bij intekening op een 'surf and mail'-optie die specifiek op mobiel internet gericht is.

"25 giga, dat is ruim 25 keer het gemiddelde maandelijkse verbruik aan mobiel internet van de Belg. Dat komt overeen met 100 uur teleconferentie, 700 uur streaming muziek beluisteren of 2.000 clips op YouTube. Dat volstaat om onbekommerd een écht nieuw mobiel leven te ervaren. BASE sluit zich hier aan bij het BIPT en bevestigt dat mobiel internet even eenvoudig is en vandaag even goed werkt als internet in huis. Het verschil is dat je voor mobiel internet helemaal niet thuis hoeft te blijven.", merkt CEO Jos Donvil van BASE fijntjes op.  

Share

Latest News

Website preview
BASE lanceert pop-up stores in Wallonië: een nieuw concept voor een betere klantbeleving 
Marche-en-Famenne, 3 december 2024 – BASE lanceert in Wallonië een nieuw winkelconcept naast haar bestaande verkooppunten: pop-up stores. In de provincie Luxemburg openen in de komende weken twee tijdelijke winkels hun deuren: de eerste in Marche-en-Famenne op 3 december en de tweede in Arlon begin januari volgend jaar. Het is de bedoeling om dichter bij de klanten te staan, het potentieel van nieuwe locaties te testen en te experimenteren met nieuwe benaderingen van de klant, die later in de traditionele winkels kunnen worden toegepast. BASE stelt hier een nieuwe klantbeleving voor met een focus op digitale autonomie.  
press.base.be
Website preview
BASE met My BASE-app beloond voor investeringen in digitale klantenervaring
Tijdens de prestigieuze 'Innovation by Design Awards' van Fast Company kreeg de My BASE-app in augustus dit jaar een eervolle vermelding in de categorie ‘User Experience Design’ met “My Budget Control”. Een feature waarmee de app de BASE-klanten meer controle geeft over hun budget én aanrekening. En dat is niet alles: de app, die zijn tiende verjaardag viert, krijgt nu de hoogste score van de sector in België in de Apple App Store en de Google Play Store.
press.base.be
Website preview
BASE lanceert zich op de markt voor vast internet en televisie in heel België 
Vanaf 3 juni 2024 zal BASE naast haar mobiele diensten ook in heel België vast internet en televisiediensten aanbieden. Het nieuwe aanbod is competitief geprijsd en richt zich op consumenten die hun diensten zelf willen kiezen en alleen willen betalen voor wat ze echt nodig hebben, zonder compromissen op het vlak van de kwaliteit. BASE geeft haar klanten de vrijheid om het product te kiezen dat het beste bij hen past, met een levenslange korting voor wie meerdere BASE-producten kiest.  
press.base.be

Over BASE

Het credo van BASE is om producten en diensten voor mobiele telefonie, internet en televisie aan te bieden die voldoen aan de essentiële behoeften van onze klanten, niet meer en niet minder. Wij geloven dat klanten zichzelf het beste kennen en daarom geven we hen de controle, zodat ze hun diensten zelf kunnen beheren en enkel voor de diensten betalen die ze echt nodig hebben. We zetten ons in om hen alle tools te geven die ze nodig hebben om dit te doen en om hen te begeleiden en te ondersteunen, terwijl we hen eenvoudige, transparante diensten bieden die zijn afgestemd op hun behoeften, voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij BASE willen we dicht bij de mensen blijven.

BASE is een merk van de Telenet Groep (Belgische leverancier van entertainment- en telecommunicatiediensten) dat mobiele telefoniediensten (bellen, sms'en en mobiele data), internet en televisie aanbiedt in heel België.

De newsroom van BASE vind je via press.base.be

 

Neem contact op met

Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen BTW BE 0462.925.669 RPR Antwerpen, afd. Mechelen

www.base.be