BASE met My BASE-app beloond voor investeringen in digitale klantenervaring

Tijdens de prestigieuze 'Innovation by Design Awards' van Fast Company kreeg de My BASE-app in augustus dit jaar een eervolle vermelding in de categorie ‘User Experience Design’ met “My Budget Control”. Een feature waarmee de app de BASE-klanten meer controle geeft over hun budget én aanrekening. En dat is niet alles: de app, die zijn tiende verjaardag viert, krijgt nu de hoogste score van de sector in België in de Apple App Store en de Google Play Store.

Van de meer dan 2000 inzendingen over diverse categorieën, kreeg de My BASE-app, en specifiek de “My Budget Control” ervaring, samen met enkele anderen een eervolle vermelding in de categorie 'User Experience Design'. En zo staan ze in het rijtje naast o.a. Google, Samsung en Mercedes. BASE is het enige Belgische merk dat dit jaar een erkenning in deze categorie heeft ontvangen. Een mooie bekroning dus, want Fast Company is een gerenommeerde internationale organisatie in innovatie, technologie en design die met hun awards een wereldwijde standaard zet (zie https://www.fastcompany.com/91129827/user-experience-innovation-by-design-2024).

Controle-ervaring

De My BASE-app kreeg de vermelding voor de inzending in de categorie ‘User Experience Design’ met “My Budget Control”. Met die feature, een creatie van BASE in samenwerking met partner November Five, neemt BASE zijn klanten mee door de ins & outs van mogelijks additionele kosten, om ze nadien een bewuste keuze te laten maken en zelf hun verbruiks- en kostlimiet in te stellen om onaangename verrassingen te vermijden. Zo behouden ze de totale controle over hun budget.

Beste scores

En dat de My BASE-app, behalve door een internationaal publiek, ook door haar klanten geapprecieerd en goed beoordeeld wordt, bewijzen de scores in de Apple App Store en Google Play Store. Met klantenscores van respectievelijk 4,7 op 5 en 4,3 op 5 scoort de My BASE-app van alle telco apps het best!

Dat is ook te merken aan het gedrag van de klanten van BASE, want bijna de helft van de abonnees gebruikt de app regelmatig. Bij klanten die recent BASE-abonnee werden, gaat het zelfs om 80%.

Gerald Demortier, die binnen de Telenet group verantwoordelijk is voor het merk BASE:

Deze twee blijken van erkenning tonen duidelijk aan dat de doorlopende investeringen van BASE in de digitale klantenervaring niet onopgemerkt voorbijgaan. Daar mogen we trots op zijn. We hebben onze app in het voorbije jaar beduidend verbeterd, met name in het kader van de uitbreiding van het aanbod van BASE, dat nu naast mobile ook internet en televisie omvat. Dankzij onze partner November Five zijn we geëvolueerd van een functionele en reactieve tool naar een proactieve tool die de klanten begeleidt, hen helpt om hun diensten zelf te beheren en hun de gemoedsrust geeft die ze zoeken. En we laten het daar niet bij, want we testen nu al nieuwe functies die nog beter zullen inspelen op de verwachtingen van de klanten en hun emotionele band met het merk verder zullen versterken.”

Voor meer informatie over de My BASE-app: My BASE-app, voor de volledige controle over je producten

 

Bart Boone

Woordvoerder BASE, Telenet group

Over November Five

November Five is een toonaangevende digitale partner, gespecialiseerd in het creëren van op maat gemaakte digitale oplossingen voor bedrijven die geloven in de kracht van ervaring. Met een focus op langdurige relaties werkt November Five wereldwijd samen om groei en klanttevredenheid te stimuleren door middel van technologie, creativiteit, design en expertise in consumentengedrag.

Over Fast Company

Fast Company is het enige mediamerk dat zich volledig richt op het essentiële snijvlak van business, innovatie en design. Het betrekt de meest invloedrijke leiders, bedrijven en denkers bij de toekomst van zakendoen. Fast Company (www.fastcompany.com) heeft zijn hoofdzetel in New York City. Het gelijknamige tijdschrift wordt samen met onze zusterpublicatie Inc. uitgegeven door Mansueto Ventures LLC.

 

Share

Latest News

Website preview
BASE lanceert pop-up stores in Wallonië: een nieuw concept voor een betere klantbeleving 
Marche-en-Famenne, 3 december 2024 – BASE lanceert in Wallonië een nieuw winkelconcept naast haar bestaande verkooppunten: pop-up stores. In de provincie Luxemburg openen in de komende weken twee tijdelijke winkels hun deuren: de eerste in Marche-en-Famenne op 3 december en de tweede in Arlon begin januari volgend jaar. Het is de bedoeling om dichter bij de klanten te staan, het potentieel van nieuwe locaties te testen en te experimenteren met nieuwe benaderingen van de klant, die later in de traditionele winkels kunnen worden toegepast. BASE stelt hier een nieuwe klantbeleving voor met een focus op digitale autonomie.  
press.base.be
Website preview
BASE lanceert zich op de markt voor vast internet en televisie in heel België 
Vanaf 3 juni 2024 zal BASE naast haar mobiele diensten ook in heel België vast internet en televisiediensten aanbieden. Het nieuwe aanbod is competitief geprijsd en richt zich op consumenten die hun diensten zelf willen kiezen en alleen willen betalen voor wat ze echt nodig hebben, zonder compromissen op het vlak van de kwaliteit. BASE geeft haar klanten de vrijheid om het product te kiezen dat het beste bij hen past, met een levenslange korting voor wie meerdere BASE-producten kiest.  
press.base.be
Website preview
BX Brussels en BASE slaan de handen in mekaar
BX Brussels en telecomoperator BASE gaan een structurele samenwerking aan om zo Brusselse jongeren via voetbal te ondersteunen. Samen zetten beide partijen zich de komende 3 seizoenen in voor een structurele integratie van de Brusselse jeugd via sport.
press.base.be

Over BASE

Het credo van BASE is om producten en diensten voor mobiele telefonie, internet en televisie aan te bieden die voldoen aan de essentiële behoeften van onze klanten, niet meer en niet minder. Wij geloven dat klanten zichzelf het beste kennen en daarom geven we hen de controle, zodat ze hun diensten zelf kunnen beheren en enkel voor de diensten betalen die ze echt nodig hebben. We zetten ons in om hen alle tools te geven die ze nodig hebben om dit te doen en om hen te begeleiden en te ondersteunen, terwijl we hen eenvoudige, transparante diensten bieden die zijn afgestemd op hun behoeften, voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij BASE willen we dicht bij de mensen blijven.

BASE is een merk van de Telenet Groep (Belgische leverancier van entertainment- en telecommunicatiediensten) dat mobiele telefoniediensten (bellen, sms'en en mobiele data), internet en televisie aanbiedt in heel België.

De newsroom van BASE vind je via press.base.be

 

Neem contact op met

Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen BTW BE 0462.925.669 RPR Antwerpen, afd. Mechelen

www.base.be