BX Brussels en BASE slaan de handen in mekaar

BX Brussels en telecomoperator BASE gaan een structurele samenwerking aan om zo Brusselse jongeren via voetbal te ondersteunen. Samen zetten beide partijen zich de komende 3 seizoenen in voor een structurele integratie van de Brusselse jeugd via sport.

De sociaal-sportieve organisatie BX werd opgericht in 2013 door Vincent Kompany, clubicoon van RSC Anderlecht. BX groeide uit tot het succesvolle, grootstedelijke BX Represent met vier voetbalclubs in Brussel die ruim 1.300 gezinnen binden. De focus van BX Represent ligt niet enkel op voetbal, maar evenzeer op de begeleiding van de trainers en vrijwilligers binnen de club, sociale cohesie, zelfwaarde, taal en de weg naar opleiding en werk. BX is zo een belangrijke katalysator in de hoofdstad om Brusselse jongeren te begeleiden in het vinden en ontwikkelen van hun talenten.

De voorbije jaren stond Telenet als partner op het shirt van alle BX-spelertjes. In de komende 3 seizoenen zal BASE, dat deel uitmaakt van de Telenet Group, nu als partner van BX fungeren. Een verandering die voortkomt uit constructieve gesprekken binnen de groep, waarbij vastgesteld werd dat het merk BASE nog beter rijmt met het project van BX. 

Als Belgische telecomoperator engageert BASE zich om een belangrijke maatschappelijke rol te spelen in de hoofdstad en deelt het met BX de overtuiging dat sport - en voetbal in het bijzonder - een belangrijke accelerator kan zijn om diversiteit, gelijke kansen & inclusie te bewerkstelligen.

Dankzij het partnership met BASE wordt er werk gemaakt van twee centrale pijlers: inclusie via sport en professionele inclusie. In de komende maanden zullen BASE en BX communiceren over de initiatieven waarmee ze hun samenwerking concretiseren. 

Nicolas Rolis (CEO BX Brussels):

“We zijn verheugd om dit partnerschap met BASE aan te gaan, omdat we voelen dat hun DNA goed aansluit bij onze doelstellingen. Hun expertise en middelen kunnen aangewend worden om onze ontwikkelingsprogramma’s kracht bij te zetten om zo samen te werken aan een zelfstandige Brusselse jeugd. We kunnen niet wachten om samen onze projecten te lanceren en om dit partnerschap te zien groeien in de komende jaren.”

Gérald Demortier, Vice-President van BASE (Telenet Group):

“We zijn erg trots op deze nieuwe samenwerking met BX Brussels. BX gebruikt sport als middel om jongeren te ontwikkelen en hen voor te bereiden op hun professionele toekomst. Dat engagement past ook perfect bij de filosofie van BASE. Samen zijn we vastberaden om aan een betere toekomst te werken voor Brusselse jongeren en de waarden van respect, samenwerking en zelfwaarde samen uit te dragen.”

Bart Boone

Woordvoerder BASE, Telenet group

 

 

 

 

Share

Latest News

Website preview
BASE lanceert pop-up stores in Wallonië: een nieuw concept voor een betere klantbeleving 
Marche-en-Famenne, 3 december 2024 – BASE lanceert in Wallonië een nieuw winkelconcept naast haar bestaande verkooppunten: pop-up stores. In de provincie Luxemburg openen in de komende weken twee tijdelijke winkels hun deuren: de eerste in Marche-en-Famenne op 3 december en de tweede in Arlon begin januari volgend jaar. Het is de bedoeling om dichter bij de klanten te staan, het potentieel van nieuwe locaties te testen en te experimenteren met nieuwe benaderingen van de klant, die later in de traditionele winkels kunnen worden toegepast. BASE stelt hier een nieuwe klantbeleving voor met een focus op digitale autonomie.  
press.base.be
Website preview
BASE met My BASE-app beloond voor investeringen in digitale klantenervaring
Tijdens de prestigieuze 'Innovation by Design Awards' van Fast Company kreeg de My BASE-app in augustus dit jaar een eervolle vermelding in de categorie ‘User Experience Design’ met “My Budget Control”. Een feature waarmee de app de BASE-klanten meer controle geeft over hun budget én aanrekening. En dat is niet alles: de app, die zijn tiende verjaardag viert, krijgt nu de hoogste score van de sector in België in de Apple App Store en de Google Play Store.
press.base.be
Website preview
BASE lanceert zich op de markt voor vast internet en televisie in heel België 
Vanaf 3 juni 2024 zal BASE naast haar mobiele diensten ook in heel België vast internet en televisiediensten aanbieden. Het nieuwe aanbod is competitief geprijsd en richt zich op consumenten die hun diensten zelf willen kiezen en alleen willen betalen voor wat ze echt nodig hebben, zonder compromissen op het vlak van de kwaliteit. BASE geeft haar klanten de vrijheid om het product te kiezen dat het beste bij hen past, met een levenslange korting voor wie meerdere BASE-producten kiest.  
press.base.be

Over BASE

Het credo van BASE is om producten en diensten voor mobiele telefonie, internet en televisie aan te bieden die voldoen aan de essentiële behoeften van onze klanten, niet meer en niet minder. Wij geloven dat klanten zichzelf het beste kennen en daarom geven we hen de controle, zodat ze hun diensten zelf kunnen beheren en enkel voor de diensten betalen die ze echt nodig hebben. We zetten ons in om hen alle tools te geven die ze nodig hebben om dit te doen en om hen te begeleiden en te ondersteunen, terwijl we hen eenvoudige, transparante diensten bieden die zijn afgestemd op hun behoeften, voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij BASE willen we dicht bij de mensen blijven.

BASE is een merk van de Telenet Groep (Belgische leverancier van entertainment- en telecommunicatiediensten) dat mobiele telefoniediensten (bellen, sms'en en mobiele data), internet en televisie aanbiedt in heel België.

De newsroom van BASE vind je via press.base.be

 

Neem contact op met

Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen BTW BE 0462.925.669 RPR Antwerpen, afd. Mechelen

www.base.be