BASE-klanten kunnen hun aankopen in Google Play betalen via de telefoonrekening

BASE wil zijn klanten een optimale mobiele ervaring aanreiken. Daarom lanceert BASE vandaag ‘Direct Operator Billing’ voor aankopen in Google PlayTM. Daarmee kunnen alle klanten van BASE apps, games, muziek, films en boeken kopen in the Google Play Store en die dan betalen via hun telefoonrekening.

Tot nog toe betaalden de klanten van BASE hun aankopen in de Play Store met hun creditcard, een cadeaubon, of via een andere betaaldienst. Klanten met een AndroidTM smartphone kunnen de content die ze kopen voortaan ook betalen via hun telefoonrekening. De dienst is zowel voor postpaid als voor prepaid klanten beschikbaar. Ook de klanten van de partners van BASE (JIM Mobile, Türk Telekom, Contact Mobile en Allo RTL) kunnen van deze dienst gebruikmaken.

De meest courante smartphones die op Android draaien, zijn toestellen van Samsung, HTC en LG, maar ook andere smartphonemerken bieden modellen met het Android-besturingssysteem aan.

“Hiermee zetten we een nieuwe stap in de richting van de optimalisatie en vereenvoudiging van de mobiele ervaring van onze klanten”, aldus Jos Donvil, CEO van BASE Company. “Online aankopen en apps die het leven van elke dag vergemakkelijken, zijn gemeengoed geworden. Wij wilden het onze klanten graag nog makkelijker maken met deze nieuwe betaaldienst. Vorig jaar brachten we dit aanbod al op de markt voor de Windows Phone Store, vandaag gaan we nog een stap verder.”

OVER GOOGLE PLAY

Google Play is de centrale plek waar je al je favoriete entertainment – van apps tot films, muziek en boeken – kunt vinden, afspelen en delen, zowel via het web als via een mobiel. Google Play gebruikt de kracht van de cloud om je digitale entertainment te beheren. Je kunt dus een lied of een boek kopen met je telefoon en meteen daarna is het ook beschikbaar op je computer of tablet. Meer informatie op http://play.google.com.

Android en Google Play zijn handelsmerken van Google Inc.

Share

Latest News

Website preview
BASE lanceert pop-up stores in Wallonië: een nieuw concept voor een betere klantbeleving 
Marche-en-Famenne, 3 december 2024 – BASE lanceert in Wallonië een nieuw winkelconcept naast haar bestaande verkooppunten: pop-up stores. In de provincie Luxemburg openen in de komende weken twee tijdelijke winkels hun deuren: de eerste in Marche-en-Famenne op 3 december en de tweede in Arlon begin januari volgend jaar. Het is de bedoeling om dichter bij de klanten te staan, het potentieel van nieuwe locaties te testen en te experimenteren met nieuwe benaderingen van de klant, die later in de traditionele winkels kunnen worden toegepast. BASE stelt hier een nieuwe klantbeleving voor met een focus op digitale autonomie.  
press.base.be
Website preview
BASE met My BASE-app beloond voor investeringen in digitale klantenervaring
Tijdens de prestigieuze 'Innovation by Design Awards' van Fast Company kreeg de My BASE-app in augustus dit jaar een eervolle vermelding in de categorie ‘User Experience Design’ met “My Budget Control”. Een feature waarmee de app de BASE-klanten meer controle geeft over hun budget én aanrekening. En dat is niet alles: de app, die zijn tiende verjaardag viert, krijgt nu de hoogste score van de sector in België in de Apple App Store en de Google Play Store.
press.base.be
Website preview
BASE lanceert zich op de markt voor vast internet en televisie in heel België 
Vanaf 3 juni 2024 zal BASE naast haar mobiele diensten ook in heel België vast internet en televisiediensten aanbieden. Het nieuwe aanbod is competitief geprijsd en richt zich op consumenten die hun diensten zelf willen kiezen en alleen willen betalen voor wat ze echt nodig hebben, zonder compromissen op het vlak van de kwaliteit. BASE geeft haar klanten de vrijheid om het product te kiezen dat het beste bij hen past, met een levenslange korting voor wie meerdere BASE-producten kiest.  
press.base.be

Over BASE

Het credo van BASE is om producten en diensten voor mobiele telefonie, internet en televisie aan te bieden die voldoen aan de essentiële behoeften van onze klanten, niet meer en niet minder. Wij geloven dat klanten zichzelf het beste kennen en daarom geven we hen de controle, zodat ze hun diensten zelf kunnen beheren en enkel voor de diensten betalen die ze echt nodig hebben. We zetten ons in om hen alle tools te geven die ze nodig hebben om dit te doen en om hen te begeleiden en te ondersteunen, terwijl we hen eenvoudige, transparante diensten bieden die zijn afgestemd op hun behoeften, voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij BASE willen we dicht bij de mensen blijven.

BASE is een merk van de Telenet Groep (Belgische leverancier van entertainment- en telecommunicatiediensten) dat mobiele telefoniediensten (bellen, sms'en en mobiele data), internet en televisie aanbiedt in heel België.

De newsroom van BASE vind je via press.base.be

 

Neem contact op met

Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen BTW BE 0462.925.669 RPR Antwerpen, afd. Mechelen

www.base.be