Allemaal supporter van de Belgen! BASE geeft gratis mobiel internet tijdens elke match van onze nationale ploeg!

Waar is dat feestje?! Hier is dat feestje!! BASE steunt België én zijn supporters: voor elke wedstrijd van onze nationale ploeg in het Europees kampioenschap krijgen alle abonnees gratis toegang tot mobiel internet. Surfen, je enthousiasme delen op de sociale media, de wedstrijden live op je smartphone volgen; en dat allemaal gratis.

Vanaf 13 juni, de datum van de eerste titanenstrijd tegen Italië, zullen 10 miljoen Belgen alleen nog voor het voetbal leven. De echte supporters - en zelfs de gelegenheidsfans - zullen geen minuut van de avonturen van onze nationale ploeg willen missen. Op elk ogenblik kan er een doelpunt vallen. En wie weet wat de Belgen dit jaar voor ons in petto hebben…?

Euro 2016 live op je smartphone

Euro 2016 wordt op grote schermen uitgezonden... maar ook op onze smartphones. Selfies in zwart-geel-rood. De wedstrijden live volgen. Video's van de overwinning delen. BASE haalt alles uit de kast. We hebben beslist om de Belgische supporters te steunen door al onze postpaid-klanten gratis mobiel internet aan te bieden tijdens elke wedstrijd van onze nationale ploeg. Gegijzeld door een werkvergadering die maar niet wil eindigen? Zit je vast op de huwelijksreceptie van een verre nicht? Samen op de camping van Couleur Café of Rock Werchter? De abonnees van BASE hoeven niets van het voetbal te missen: ze kijken gewoon op hun smartphone naar de Belgen. Gratis. Zonder de mobiele data van hun abonnement te gebruiken.

Kijken, vieren, delen!

Sporza en RTBF hebben in België de uitzendrechten van Euro 2016.  Ook zullen ze allebei België-Italië (13/06), België-Ierland (18/06), Zweden-België (22/06) - en het vervolg (!) - via hun apps of mobiele sites (Sporza.be en RTBF Sport) uitzenden. Iedereen kan gewoon inloggen om de wedstrijden te volgen. BASE zal vanaf één uur voor elke match het mobiele internet gratis toegankelijk maken en dit tot één uur nadat het eindsignaal gefloten wordt.

Dat betekent dat niet alleen de streaming gratis toegankelijk is... maar ook dat onze postpaid-klanten overal in België alle apps om te communiceren, te vieren en informatie te vinden gratis kunnen gebruiken. Wie niet van voetbal houdt of niet voor de Belgen supportert, kan ervan profiteren om gratis naar de nieuwste trending video op YouTube te kijken of om naar muziek te luisteren via Spotify.

Een nieuw record in de maak?

Tijdens de Wereldbeker in Brazilië, in juni 2014, was het tijdens elke wedstrijd van onze nationale ploeg ontzettend druk op het netwerk van BASE. België-Algerije vestigde toen een nieuw record voor het gebruik van het mobiele internet, met 50% meer verkeer dan op een 'normale' dag. Zal dat record sneuvelen tijdens Euro 2016?!