Je apps en Playstation® spelletjes betalen via je BASE-factuur? Vanaf nu kan dat!

BASE Company is trots om aan te kondigen dat het een akkoord heeft met Sony Network Entertainment Europe om zijn klanten de mogelijkheid te geven aankopen in de PlayStation®Store (PS Store) te betalen via hun BASE-factuur.

Eens aangemeld in zijn PlayStation®Network (PSN) account kan de gebruiker zijn portefeuille herladen via zijn BASE-account. Elke nieuwe transactie wordt automatisch toegevoegd aan de maandelijkse factuur van BASE.

De dienst is toegankelijk voor alle BASE-klanten (postpaid en prepaid) en alle klanten van partnermerken JIM Mobile, Türk Telekom, Contact Mobile en Allo RTL. PlayStation®Store treedt hiermee in de voetsporen van de Google Play Store (boeken, films, spelletjes,…) en de Windows Phone Store. Daar zijn betalingen rechtstreeks via de BASE-factuur ook al mogelijk. We spreken momenteel over meer dan 10 duizend transacties per maand.

“Het spreekt voor zich dat ons bedrijf dat soort diensten aanbiedt. Onze strategie bestaat eruit dat mobiel en nieuwe applicaties het dagelijks leven veel eenvoudiger kunnen maken. En dat is nu exact het geval wanneer we spreken over online aankopen en de daarbij horende betalingsmogelijkheden. Vanaf vandaag is er een betrouwbaar alternatief voor ingewikkelde betalingsoplossingen zoals de kredietkaart.”, zegt Jos Donvil, CEO van BASE Company.